Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-04-07, 12:55   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Victory Tilly död


Jag brukade lira Victory Tilly när den var i Normans träning och Jansson körde. Den åkte dit hela tiden mot Stickans Home Alone. Sen bytte hästen tränare och alla vet hur det gick. Så jag har en särskild känsla för Victory. R.I.P.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-04-07, 13:12   #2
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22762
Standard

R.I.P Victory Tilly
Grym var den
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-04-08, 10:43   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 886
Sharp$: 5167
Standard

Så sent som för några månader sedan såg han pigg / vaken ut för en "okunnig",

bra tänder för vara så gammal, det är viktigt för en häst o brukar försämras m åldern men jag tyckte tänderna såg OK ut, vet inte om jag sett så många, ens någon, häst i den åldern, men dåliga tänder brukar synas på betydligt yngre hästar
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-04-09, 15:36   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 768
Sharp$: 13138
Standard

Victory Tilly
Sveriges vinstrikaste häst pengamässigt har slutat sina dagar men hans minne finns djupt bevarat i alla svenska travhjärtan. Grym tävlingshäst.
Kommer osökt att tänka på modern Icora Tilly som var en grym märr både tävlingsmässigt och inom aveln.
Icora lunkade in 1,6 mille på 37 starter under 80 talet.
Födde fram 14 föl ! 12 av dessa kom till start och för utom Victory flera miljonärer.
Hedersmärr är bara förnamnet. Dog 2006 23 år gammal.

Psst lite märkligt att båda våra vinstrikaste svenskfödda travhästar Victory 37 mille och Commandern 34 mille är valacker !
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td